piatok, 28. novembra 2014

Módny výpredajový ošiaľ pokračuje: Nakupujte s 90-percentnými zľavami!

Fashion Days, módna destinácia číslo 1 v strednej a východnej Európe, má za sebou úspešný výpredaj Black Friday. Dnes sa začalo jeho druhé kolo!  Kampaň sa začala v piatok 21. novembra a trvala tri dni, na všetkých trhoch, kde Fashion Days pôsobí. Celkom sa predalo 200 000 produktov a celková hodnota zliav na predanom tovare dosiahla 8,4 milióna EUR. 


Čo sa týka návštevnosti stránok, tá bola v porovnaní s bežnými nákupnými dňami až štyrikrát vyššia.

Fashion Days v súvislosti s kampaňou Black Friday spustila aj novú mobilnú aplikáciu pre Android a počas troch dní výpredaja si ju celkovo stiahlo 10 000 užívateľov. Podiel predajov cez mobilné zariadenia bol 29 percent, pričom minulý rok to bolo 22 percent. Potvrdil sa tak rastúci podiel zákazníkov nakupujúcich cez mobilné zariadenia a očakáva sa, že tento trend bude ešte stúpať.

Čo sa týka preferencií zákazníkov, najviac sa nakupovalo oblečenie, spodné prádlo, športové potreby, bytové dekorácie a topánky. Medzi najpredávanejšie značky patrili Vero Moda, Calvin Klein, Triumph, U.S. Polo, Puma a Big Star. Tradične, ženy boli aktívnejšie ako muži – 75 percent nakupujúcich boli ženy
a 25 percent boli muži.

„S 200 000 predanými produktmi a štvornásobným nárastom návštevnosti stránky, tohtoročný výpredaj Black Friday bol obrovským úspechom. Potvrdzuje sa fakt, že každým rokom stúpa pre zákazníkov atraktivita segmentu módy. Preto, sme hrdí, že môžeme oznámiť, že máme na sklade nové produkty, a to so zľavami až do 90 percent. Tie si budú môcť naši zákazníci kúpiť v druhom kole výpredaja Black Friday od 28. novembra,“ povedal Markus Okumus, zakladateľ a riaditeľ skupiny Fashion Days.

Fashion Days, módna destinácia číslo 1 v strednej a východnej Európe, ponúka viac ako
500 000 produktov od viac ako 1000 značiek v kategóriách: pre ženy, pre mužov, deti, športové oblečenie, topánky a doplnky za veľmi atraktívne ceny. Spoločnosť ponúka produkty, ktoré sú od oficiálnych predajcov svetových značiek ako: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox a mnohé iné. Spoločnosť začala vo Švajčiarsku v roku 2009 a rýchlo expandovala do 7 európskych krajin, kde momentálne pôsobí. Sú to: Bulharsko, Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Slovensko a Slovinsko. Od roku 2011 je súčasťou digitálnej a mediálnej skupiny Naspers, ktorá prináša viac inovácií a výhod pre zákazníka. S viac ako šiestimi miliónmi zákazníkov, Fashion Days dokazuje, že je srdcom módnej komunity v regióne, ktorá mení nakupovanie online na úplne novú skúsenosť a zážitok.